.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغیه برای خانه‌های نهاد ریاست‌جمهوری

به گزارش شمال نیوز روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

دستور جالب دولت درباره خانه هاي سازماني نهاد رياست جمهوري

در حالي که بر اساس آيين نامه اجرايي قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسکن، کليه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتي و شرکت هاي دولتي موظفند نسبت به فروش خانه هاي سازماني در مالکيت خود از طريق مزايده عمومي اقدام کنند بر اساس ابلاغيه هفته هاي اخير يکي از مسئولان ارشد اجرايي کشور به دستگاههاي مربوطه، خانه هاي سازماني متعلق به نهاد رياست جمهوري از اين شيوه مستثني شده اند.

بدسليقگي شرکت ايرانسل در طرح يک مسابقه پيامکي

بدسليقگي و بي دقتي شرکت ايرانسل در طراحي يکي از سوالات مسابقه پيامکي خود موجب واکنش هايي از سوي هموطنان اهل سنت در سيستان و بلوچستان شد. گزارش خبرنگار ما حاکي است امام جمعه مسجد مکي زاهدان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با محکوم کردن اين اقدام گفت: نبايد با انتشار اين گونه پيام ها موجب تفرقه ميان شيعيان و اهل تسنن شد. مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي افزود: مسئولان نظام و دستگاه قضايي کشور بايد با عاملان اين حرکت برخورد کرده و مديران شرکت ايرانسل نيز بايد رسماً عذرخواهي کنند.

گزارش ها حاکي است ايرانسل در پاسخ برخي معترضان اعلام کرد که مسابقه اي به نام اسوه عدالت برگزار نکرده است. بخش مسابقات ايرانسل نيز از بعدازظهر ديروز غيرفعال شد.

اقدام عجيب يک مسئول براي تشويق کارکنان

بر اساس بررسي هاي يک نهاد نظارتي، يکي از مديران بخش هاي اقتصادي دولتي با ارسال فراخواني به همه دستگاهها و بخش‌هاي زير مجموعه خود از آنها خواسته است نسبت به ارائه پيشنهاد به منظور نامگذاري يکي از اقدامات آينده اين سازمان اقدام کنند و پس از وصول پيشنهادها، اکثر اين کارمندان به علت انتخاب نام با مسمي تشويق شده اند و در نهايت، نام طرح "سامان" گذاشته شده است!
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.